25 may. 2007

Cola cabeza mui alta, compañeros

El sangrín procesu a Carnero y Morala llega a les cotes más surrealistes sofitáu polos principales medios de comunicación, que lloñe d'informar de les coses qu'asoceden pela cai siendo elles de descomanáu interés pa la ciudadanía, alimenten esa mazana podre en que se convirtió fai tiempu la sociedá política. Ye curioso que La Nueva España, na so edición dixital, nun faiga mención nenguna a la concentración masiva -col atenuante de producise embaxo un chaparrón- al favor de los dos sindicalistes condenaos inxustamente. En cuentes d'ello, mirái qué bien, inunda hasta l'aburrición el so mediu con declaraciones de dirixentes peperos y socialistes panfletaries empobinaes a engañar a votantes (que non a ciudadanos, porque d'éstos namás interesen los que voten) y asina medrar en diputaos, que ye dicir, poltrones.


El Comercio, pela so parte, fala del casu de la concentración d'ayeri, pero coses de la vida, fala d'ello na estaya d'Economía. Duldo qu'a la xente que llee esa parte del periódicu-y interese un res Cándido y Morala. De fechu, nin sabrán quién son estos dos sindicalistes. Lo lóxico sería poner esa anuncia na estaya de "Gijón" o "Asturias". Debió ser que como na concentración semóse de monedes (d'un céntimu) la entrada de la Casa Conceyu de Xixón (como protesta pola inxusta indemnización que'l xulgáu-yos obliga a pagar), pues yá se sabe, la moneda ye dineru, y el dineru ye economía. Que tanto monta, monta tanto, y que pa qué se van molestar en facer les coses bien, polo visto, mesmo que La Nueva España, importa más falar de los bla bla blas engañabobos qu'anguaño xorrecen peles boques de dalgunos políticos.


La Voz de Asturies, fala d'ello con anuncia breve pero onde manda la lóxica, na estaya "Gijón". Eso sí, choca que falando de les mesmes fuentes d'información, discrepe con El Comercio en númberu d'asistentes.


Eso sí, por si nun quedó claro, Cándido y Morala si entren na cárcel lo fairán cola cabeza mui alta, que los sinvergüences son otros bien apoltronaos.

1 comentario:

  1. Esta claro que hay que ir con la cabeza muy alta y a quien le moleste que no mire, es asi de sencillo! Yo creo que tenemos que ir asi por al vida sin preocuparnos de lo que piense el resto.

    ResponderEliminar