17 dic. 2006

La pallabrería de José Montes Estrada

Lleí esta mañana una entrevista fecha a Jesús Montes Estrada, alias «Churruca», tercer teniente alcalde del Ayuntamientu de Xixón, y toi etovía ablucáu. Pongo per delantre que siempre defendí y defenderé los drechos de la clas obrera y xente probe. Podría paecer, entós, que los mios principios políticos converxen colos d'IX, pero si ún ta al tantu de les movilizaciones escontra la especulación urbanística en Xixón, y concretamente escontra la eliminación de los astilleros xixoneses, daráse cuenta qu'IX ta cada vegada más y más metida nel asuntu, pero non pa lluchar pola clas trabayadora, sinón p'afitar a lo seliquino la tendencia especulatoria.


De toos ye conocío que dos sindicalistes de Corriente Sindical d'Izquierdes, Carnero y Morala, tán siendo perseguíos pol so llabor reivindicativu. Y dempués d'una manifestación d'apoyu a Carnero y Morala (unes 15.000 persones aconceyaes), resulta qu'agora Jesús Montes Estrada vien con esto. Nesi artículu en La Nueva España tituláu «El pacto de la izquierda plural se debería reeditar en la ciudad y en Asturias en 2007», paez que Morala y Carnero tendríen que pidir perdón a esti señor. Pues mire usté, señor Estrada, pa entamar, una persona que quier facer del so cargu nel Ayuntamientu una posesión personal saltándose los propios estatutos del so partíu nun ta pa pedir a otros disculpes. Nun querer dexar savia nuevo ye malo, porque la xente mozo tien muncho que dicir y la renovación de puestos y de xente ye daqué perbono pa la salú «mental» d'un partíu, siempres dientro de los estatutos que lu guíen. Escaez esti home, qu'hai más votantes d'IX que militantes, y aquellos son más críticos qu'estos. Paez qu'apoltronase ciega a ún, y esti ye un casu claru. Tamién me paez vergoñosa esa actitú de perrín falderu col PSOE, ¿por qué debería reeditase'l pautu PSOE-IX?, ¿yá dais por perdida la mayoría nel Ayuntamientu?, mal andamos, porque asina, lo único que vais conseguir, ye facer campaña pal PSOE. Pero bono, con actitúes asina, el batacazu que vais sufrir va ser tamién enforma sonoru. Muncha xente ta viendo n'IX una pérdida de los sos ideales, renunciando a munches idees básicas d'izquierda por «siguir apoltronaos».


Ye vergoñosa la visión fantástica que sal del maxín d'esti home, cuando diz nesti artículu «Frutos y Alcaraz pretenden frenar el crecimiento de IU para culpar de todos los males a Llamazares», pero seyamos serios, ¿crecimientu d'IX?, ¿quién lo diz?, los sondeos que yo faigo ente familiares, amigos y xente que conozo ye'l de precisamente lo contrario. Conozo a xente que siempre votó a IX como fuerza d'izquierdes (por oposición a la «izquierda» imaxinaria del PSOE) y ta ablucao pola política d'IX. Ye más, nun va votalos nes próximes elecciones. Y ye qu'esi servilismu a la FSA-PSOE va pesar muncho. La falsa defensa de la oficialidá del asturianu, les movilizaciones por Morala y Carnero, los contínuos ataques a la industria astillera xixonesa, el descontentu pol PXOU pa Roces en Xixón, fuelgues nel sector sanitariu o quién ganó les elecciones sindicales nel profesaráu n'Asturies (SUATEA, sindicatu afín a Corriente Sindical d'Izquierdes) van pesar nes próximes elecciones. Y diciendo coses como que'l pautu debería reeditase, ye afitar nes conciencies que nun se debe votar a IX porque va siguir faciendo lo mesmo: dir de la mano col PSOE, partíu que d'izquierdes nun tien nada.


Y por cierto, cuando diz esti señor que recuerda «que estuvieron incomunicados cuando la gente de CC OO colgamos un camión y, pese a las dificultades de comunicación porque estaban bloqueados, se solidarizaron con nosotros» hai que dici-y que nun fueron namás los de CC.OO. los que colgaron el camión, hubo más xente y grupos metíos nesi asuntu, pero bono, paez que nun-y interesa agora dicilo too, presta más presentalo asina. Y diz esti señor «Me ha dolido que, con una jugada sucia, se pretendiera decir que yo estaba en la clave de machacar a Cándido y Morala. Y me ha dolido también que ellos dos, a los que conozco hace más de treinta años, no hayan salido públicamente para decir que no creían eso», pues mire, señor Montes Estrada, hai coses que güelen mui mal nesi ayuntamientu, y lo que nun val ye dicir que hai que reeditase'l pautu de gobiernu y llueu dicir qu'IX fizo muncho por Carnero y Morala, nun basta con dicir qu'eso ta mal, que nun se debería criminalizar a esos dos sindicalistes, eso fáigolo yo y le quince mil persones de la manifestación, el problema ye qu'usté ye parte del Ayuntamientu y nun fizo xestos reales d'oposición a eso, ¿cómo ye que dalguién presenta ante'l xulgáu unes factures en nome del Ayuntamientu y l'Ayuntamientu diz que nun tien nada que ver?, tendrá usté que glayar al cielu, ¿non?, tendrá que remover Roma con Santiago pa depurar responsabilidaes, tendrá que facelo usté que ta dientro'l gobiernu y pue facer presión real, ¿non?. Pero ye que la so política, señor Montes Estrada, quédase na pallabrería fácil.


Y continúa usté diciendo «Nuestro discurso político es el más coherente», y bono, si usté se lo cree, allá usté, pero esa ye una afirmación dafechu discutible.

No hay comentarios:

Publicar un comentario