27 oct. 2006

Partidismu ya incompetencia política

Ye vergoñosa l'actitú de munchos medios de comunicación y de cómo se-yos ve'l plumeru acarretando a los sos llectores menos críticos (por desgracia la mayoría) pa ocultar ciertes verdaes que podríen perxudicar al gobiernu socialista.


Güei voi falar d'El Comercio, periódicu onde vese más qu'a les clares el so posicionamientu favoratible al PSOE.


Güei, por exemplu, día 27 d'ochobre, vamos a la edición dixital de La Nueva España y El Comercio. El primer titular que sal nel primeru ye «Asturias, comunidad donde más subió el paro en el tercer trimestre». El primer titular que sal na edición dixital del partidista diariu El Comercio ye «El presupuesto del Principado en el año electoral tendrá más inversión y mayor gasto social».


Dalguién pue atalantar que ye cuestión d'echar una güeyada positiva o negativa sobre Asturies. Pero yo yá nun me quexo tanto de que nun tea en primer plana l'anuncia «negativa», sinón qu'arriendes d'ello, l'anuncia «negativa» ¡nun apaez en nenguna sección del periódicu!. Yo tuvi buscándola y nun la atopé (nel día de güei y pela mañana nun apaecía, nun sé si más tarde, pela tarde o nueche la pondrán).


Yo, que llevo yá munches noticies comparaes o mesmamente nel desarrollu de les mesmes, toi hasta los coyones mesmos (y perdónaime esti llinguaxe con tan pocu procuru) de los engaños y de qu'esti periódicu que se diz xixonés tea combayando a los socialistes (polo tanto, nun ye xixonés, ye socialista; nun mira informar a los ciudadanos sobre lo qu'asocede, sinón manipular el criteriu de los ciudadanos pa que nun se dean cuenta de la llaceriosa política que tan faciendo los socialistes). Marxinación del asturianu nes sos ediciones creando falses polémiques sobre temes llingüísticos, nun informar de los problemas sindicales nel sector Naval desinformando sobre el casu Carnero y Morala... en fin, y faciendo alcordanza de xuru qu'hai munches más noticies que faen a ún dicir «daqué güel a muertu en Dinamarca».


Una vez que yá me despaché a gustu, quiero dicir poner agora a parir al PSOE, rellacionandolo cola noticia cola qu'abría güei La Nueva España. El paru n'Asturies creció ¡un 21%!, eso ye una burrada (de fechu, la comunidá onde más xubió'l paru). Y ¿qué diz el responsable de trabayu del PSOE? pues el mesmu conseyeru d'Industria y Emplegu, Graciano Torre, va y diz qu'eso ye porque la xente, viendo la bona época en que tamos p'alcontrar trabayu, pues apúntase en masa a les llistes del paru, ¡tócate los coyones!. Eso ye rise de la xente, eso ye tomar el pelu a los ciudadanos y ciudadanes d'Asturies que tienen que sufrir la llaceriosa política del PSOE. ¿Cómo vamos permitir insultos d'esi altor?. Espero que los partíos políticos na oposición (o incluso IX) pongan el gritu en cielu sobre estes declaraciones que nos traten por babayinos. Tracamundien la realidá pa tener razón, y encima nun se ponen nin coloraos. ¡Reconocéi la vuestra incompetencia, socialistes!

1 comentario:

  1. Esti país tien un cáncer que nun lu quita ni Dios. Demasiaes perres ganen pa dexar de fartucase. Menuda izquierda..

    ResponderEliminar