24 oct. 2006

Les vergüences de Xixón

Como xixonés, esmolecíu pola mio ciudá, que veo cómo los políticos privilexen a los sinvergüences del cementu y a los especuladores estranxeros que vienen equí p'arramplar con tolo que puean, namás pueo amosar equí'l mio malestar y falar de lo que ta pasando en verdá. En Xixón ta asocendiendo un estropiciu urbanísticu que nun va tener igua como siga asina. Y ye vergoñoso que seya'l PSOE-IU quienes dean el visto bonu a esti asoceder dende les poltrones de la casa Conceyu.


Pa entamar, equí va'l videu de la protesta na inauguración nel Acuariu de Xixón, protesta que nun foi recoyida pelos medios informativos de la manera qu'habíen de facelo. Los trabayadores de los astilleros xixoneses ven cómo'l futuru de Xixón quier enterrase embaxo'l cementu, ye dicir, cambiar industria de futuru (emplegu pa próximas xeneraciones) por pisos de luxu. La inauguración del acuariu de Xixón yá amuesa cómo'l gobiernu empobina esa zona industrial hacia un usu más ociosu y residencial, ¿dalguién sinón entiende que s'abra un acuariu al llau d'unos astilleros?


Y siguiendo con esa persecución hacia la defensa de los puestos de trabayu y pola industria de futuru (penriba d'intereses estranxeros y especuladores), equí va'l videu d'una entrevista nuna televisión llocal d'Asturies onde espliquen la trama gubernamental que quier echar el pieslle a los astilleros xixoneses pa facer pisos de luxu (ye dicir, pa que s'enriquezan unos pocos) y la persecución que sufren los sindicalistes Morala y Carnero. Equí vemos la versión de los trabayadores, diferente de la falsa imaxe que quier tresmitir l'alministración.


Un videu onde nuna televisión llocal entrevisten a Morala, sindicalista acusáu pola alministración al que-y quieren meter años de prisión por defender puestos de trabayu. Siempre ta bien conocer la versión de los implicaos, non solo la del gobiernu, que miente y falsea les coses col sofitu de medios de comunicación como «El Comercio» de Xixón.


Y pa terminar, equí vos dexo otru videu que nun tien desperdiciu, ye otra entrevista nuna television llocal onde falen de los estropicios que quier facer el gobiernu col paisaxe asturianu, esfarrapar les nuestres costes y medios naturales namás pola especulación urbanística, pa facer del nuestru país, Asturies, un negociu pa los lladrones de corbata.


En fin, asina tamos, con unos políticos que primen más la so cartera y facer xalés de luxu que los verdaderos problemes d'Asturies y de los sos trabayadores. Estos videos tan recoyíos de youtube, poro, abarrunto que son de difusión gratuita. Si hubiere drechos d'autor, namás tendríen que ponese en contautu conmigo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario